TRUFFLES S PAPROM



U posljednje sam vrijeme oduševljena crnim čokoladama s dodatkom raznoraznih okusa. Probala sam čokoladu s čili papričicama, s đumbirom, s lavandom, no posebno me oduševila ona s dodatkom papra. Premda sam prvu kockicu stavila u usta s određenom dozom sumnjičavosti, dogodila se ljubav na prvi zagriz. Otada nastojim papar ukomponirati u neki čokoladni slatkiš, a za prvi put izbor je pao na ove čokoladne kuglice.

Sastojci:
260 g čokolade s visokim udjelom kakaa
250 ml vrhnja za šlag
50 g maslaca
1-2 žlice papra u zrnu (ja sam koristila kombinaciju crnog, bijelog, zelenog i crvenog papra)
kakao

Priprema:
Čokoladu rastopite na pari. U rastopljenu čokoladu umiješajte vrhnje za šlag i maslac koji je bio na sobnoj temperaturi. Sameljite papar i dodajte ga. Ja sam krenula pažljivo, bojala sam se da ne bude prepapreno pa sam isprobavala i dodavala papar pomalo. Neka se smjesa dobro ohladi u hladnjaku i stisne. Izvadite smjesu iz hladnjaka i rukom oblikujte kuglice. Kuglice dobro uvaljajte u kakao. Truffles držite u hladnjaku!

30.10.2008. u 17:26 | 9 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>