SAVIJAČA S KRUŠKAMA



Odmah na početku priznajem, nisam sama radila kore. sretan Nisam se još nikada u to upustila, gledala sam baku, divno je kad ona to radi, ali imam osjećaj da bi meni sve popucalo i da na kraju ne bih dobila ništa. Zato sam ja na placu kupila gotove kore. Dosadila mi je savijača s jabukama pa sam se odlučila za ovu s kruškama.

Sastojci za tri štruce:
9 tankih kora
3 veće kruške
3 žlice smeđeg šećera
1 vanilin šećer
8 dag sušenih brusnica
5 dag blanširanih badema narezanih na listiće
žlica krušnih mrvica
2 žlice Maraschina
1 žličica cimeta
pola šalice mješavine otopljenog maslaca i mlijeka
maslac

Priprema:
Kruške ogulite i narežite na tanke listiće. Dodajte im šećer, vanilin šećer, brusnice, bademe, cimet, krušne mrvice i Maraschino. Sve promiješajte.
Dvije kore stavite jednu na drugu i namažite mješavinom maslaca i mlijeka. Stavite trećinu smjese i opet prekrijte korom. I tu koru namažite mješavinom maslaca i mlijeka. Zarolajte i ponovite postupak još dvaput. Protvan namažite maslacem i stavite na njega štrudle. Na svaku štrucu stavite nekoliko listića maslaca i pecite na 180 stupnjeva oko 30 minuta. Po želji pospite šećerom u prahu!

05.11.2008. u 23:29 | 9 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>