ANANAS KOLAČ BY NLO



Prije tjedan-dva po običaju pregledavala sam raznorazne kulinarske blogove. Muž mi je virio iza ramena baš u trenutku kad sam bila na blogu naše drage Nlo i čitala recept njezinog kolača od ananasa. Počeo je vikati: Daj ovo napravi! Ovo obavezno moraš napraviti! Umirila sam ga uz obećanje da ću mu kolač svakako napraviti. Da ne bi bilo obećanje, ludom radovanje, ja sam za današnji nedjeljni desert odabrala upravo ovaj lagani voćni kolač.
Najviše me zanimala podloga od keksa i bjelanjka jer je dosad nisam probala. Koristila sam petit beurre kekse, a podloga se pokazala odličnom, čvrstom, ukusnom i brzo gotovom. Savršeno se stopila s laganom kremom od ananasa i limuna. Kolač bih vam svakako preporučila, a recept možete vidjeti ovdje! Nlo, hvala!

09.11.2008. u 21:20 | 10 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>