AJME, KOLIKO NAS JE - TEMA JE NARANČA



Ajme, koliko nas je se nastavlja! Još jedanput zahvaljujem Andrei što mi je ukazala svoje povjerenje i izabrala me za domaćicu ovoga mjeseca. Drago mi je da smo se prošli mjesec okupili u tako velikome broju te se nadam da će brojka u svakom narednom mjesecu biti veća! Sve o pravilima igre možete pročitati ovdje.

Tema za mjesec prosinac jest naranča. Wikipedia kaže da je naranča citrusno voće koje obiluje vitaminom C. Pradomovina su joj Indija i Kina te uspijeva u toplim i južnim krajevima. U povoljnim uvjetima jedno stablo može roditi i do tisuću plodova te je se, poslije grožđa i banana, smatra najplodnijim voćem. Plod je ukusan i sočan, a iz kore se dobiva eterično ulje. Ima više vrsta naranče, a dvije najčešće su Citrus sinensis - slatka naranča i Citrus aurantium - kisela naranča.

Nadam se da sam vam ostavila mnogo mogućnosti, naranča je vrlo lako iskoristiva u slatkim, a i u slanim jelima! Stoga, bacite se na posao!

Što trebate učiniti?
1. Skuhajte / ispecite / smutite nešto ukusno i fino
2. na moj mail valivolitorte@gmail.com pošaljite sljedeće:
a) ime
b) url bloga ili nečega drugoga gdje je recept objavljen
c) fotografiju jela

Dana 3. siječnja 2009. godine na svome blogu objavit ću sve pristigle radove te proglasiti pobjednike!

04.12.2008. u 12:10 | 14 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>