CRNO-BIJELA TORTA



Kao što sam obećala, evo i torte koju sam povodom rođendana svoga muža radila doma za prijatelje. Iskreno, meni je već dosta čokolade i mislim da ću sada malo popustiti i prijeći na pite od jabuka, sira, keksiće...
No moj dragi baš ne prizna kolač bez čokolade, a njegov je rođendan bio pa je tako moralo biti. Torta se svima svidjela, tražili su repete, a ja sam jedva uspjela spremiti jednu šnitu kako bih je mogla u miru pofotkati.

Tijesto:
100 g maslaca
100 g šećera u prahu
4 žutanjka
130 g čokolade
1 žlica kakaa
1 vanilin šećer
70 g brašna
1 žličica praška za pecivo
malo soli
66 ml vrhnja za šlag
4 bjelanjka
130 ml mlijeka

Kreme:
100 g bijele čokolade
200 g crne čokolade
600 ml vrhnja za šlag

Priprema:
Pripremite tijesto. Umutite maslac i šećer mikserom, a na pari rastopite čokoladu. Zatim u smjesu od maslaca i šećera dodavajte žutanjke pa ohlađenu čokoladu, kakao i vanilin šećer. Dobro izmiksajte! Dodajte brašno sa solju i praškom za pecivo. Lagano umiješajte vrhnje, mlijeko i snijeg od bjelanjaka. Pecite na 180 stupnjeva oko pola sata. Ohlađeno tijesto prerežite na pola.
Sada pripremite kremu. Od vrhnja istucite šlag. Na pari rastopite čokolade (svaku posebno). Kad se čokolade ohlade, u svaku dodajte pola šlaga i lagano miksajte. Slažite tortu! Najprije stavite polovicu tijesta, zatim bijelu kremu, pa crnu, opet tijesto, bijela krema i crna krema. Neka se torta dobro stisne u hladnjaku (najbolje tijekom noći). Izvadite je iz kalupa, ukrasite šlagom i ribanom čokoladom. Dobar tek!

18.12.2008. u 08:27 | 17 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>