ŠVEDSKI KOLAČIĆI IZ SNOVA



Da mi je nešto slatko bio je prvi blog ovoga tipa na koji sam naišla i koji sam odmah počela pratiti. Malo-pomalo sam susretala i druge prekrasne blogove koji su me potaknuli da i ja pokrenem svoj.
Pokušat ću se prisjetiti koliko sam jela skuhala po receptu Ane-Marije, što slatkih, što slanih. Bilo je tu mesnih okruglica, variva od leće, polpeta od tikvica, piletine s porilukom i pancetom. Radila sam lagano slane čokoladne kekse, grešno čokoladnu tortu, čokoladnu štrucu s bananom i brusnicama, kolač s čokoladom i tikvicama, kekse s bijelom čokoladom i brusnicama... Ima toga vjerojatno još mnogo, ovo je bilo onako na brzinu.

Nedavno je Maja s bloga Cooks and Bakes pokrenula igru po imenu FBI rukavice. O samoj igri više možete pročitati ovdje, a kao prvi blog pod inspekcijom izabrali smo upravo Da mi je nešto slatko.

Budući da je vrijeme blagdana, odlučila sam se za ove tradicionalne švedske kolačiće. Radila sam ih točno pema receptu koji je Ana-Marija objavila ovdje. Tijekom cijelog postupka nisam naišla ni na kakav problem. Keksići mi se nisu mrvili, uspjela sam lako oblikovati kuglice, pekla sam ih točno koliko treba i ispali su savršeno! Dobila sam 55 ukusnih i nevjerojatno prhkih kolačića!

Još jedanput ovim putem svima želim sretan, radostan i sladak Božić! sretan

26.12.2008. u 11:01 | 4 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>