ZDRAVA PITA OD JABUKA



Evo, i u moju je kuhinju prvi put ušlo integralno brašno. Čim je mamajac objavila zadatak, ja sam brašno kupila, iako nisam imala pojma što ću s njime. Na kraju je odluka pala na ovu pitu od jabuka.

Tijesto:
140 g integralnog brašna
140 g oštrog brašna
140 g maslaca
60 g smeđeg šećera
1 žutanjak
3 žlice mlijeka

Nadjev:

4 jabuke
80 g suhih brusnica
60 g smeđeg šećera
1 žlica cimeta
1 šlica škrobnog brašna
korica jednog limuna
2 žlice soka od limuna
1 žlica maraschina

Priprema:
Od svih sastojaka umijesite tijesto. Oblikujte kuglu i odrežite dvije trećine. Veći dio izvaljajte i stavite u kalup za pitu. Ostatak tijesta stavite u hladnjak. Samo tijesto pecite 20-ak minuta na 180 stupnjeva. Dok se tijesto peče, napravite nadjev. Pomiješajte šećer, cimet, maraschino, škrobno brašno, limun, koricu i brusnice. Zatim jabuke naribajte na ploškice i dodajte ih smjesi. Sve promiješajte žlicom. Kad je tijesto polupečeno, izvadite ga i na njega stavite nadjev. Trećinu tijesta naribajte preko nadjeva, vratite u pećnicu i pecite još 25 minuta. Kolač po želji možete posuti šećerom u prahu.

Ovo je moja prva pita s integralnim brašnom. Oduševila nas je i doista se razlikuje od uobičajenih pita i ima taj nekakav "zdravi" okus. Jedino mome bratu nije baš bila po volji, on i inače izbjegava "zdravu" hranu. Pozdrav, Oki! mah

Zdrava pita od jabuka moja je ulaznica za siječanjski krug igre Ajme, koliko nas je!

25.01.2009. u 21:07 | 10 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>