FBI RUKAVICE: CARSKA PITA



Mislila sam da neću stići sudjelovati u ovome krugu, ali evo me u zadnji čas!
Ponovit ću, riječ je o igri FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, a svaki je mjesec pod inspekcijom jedan blog. Ovoga je mjeseca to Gagin blog Iz moje kuhinje. Ja cijeli mjesec nešto pretražujem po tom blogu, pa hoću slatko, pa hoću slano, pa hoću pitu, pa neću pitu, i tako. A vrijeme leti.
Jučer sam cijeli dan bila u gužvi pa sam imala vremena samo za neki brzinski ručak. I pronašla sam ovu carsku pitu! Proju nisam jela dobrih desetak godina i baš sam se bila zaželjela. Radila sa po Gaginom receptu, samo sam stavila manje ulja. Skoro pa upola manje nego što piše, a možda sam mogla i još malo smanjiti količinu. Od dodataka koje Gaga preporuča, ja sam stavila svježi kravlji sir, oko 400 g. Ručak je bio brzo gotov, lagan i vrlo ukusan!

28.01.2009. u 17:55 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>