KRAFNE



Ovo su moje prve krafne u životu. Dobro, radila sam ih i prije nekoliko godina, ali su završile u smeću vrlo brzo. I ove danas su miljama daleko od neke savršenosti, no bile su jestive, meni čak i fine. Nemaju žutu crtu, šmrc. Nisu savršeno okruglaste, šmrc. Nekako su duguljaste, premda sam ih oblikovala savršeno okruglom čašom. Mazala sam ih pekmezićem i tak sam se najela da mi je sada zlo.
Recept sam našla u onom subotnjem dodatku Jutarnjeg lista Gloria IN. Na slici su mi baš lijepo izgledale (no tko mi garantira da su na slici baš krafne rađene po tom receptu) pa sam ih odlučila isprobati.

Sastojci:

550 g glatkog brašna
5 žutanjaka
100 g maslaca
3 vanilin šećera
100 g šećera
2 žlice ruma
1 kocka kvasca
1.5 dl mlijeka
ulje za prženje

Priprema:
U malo ugrijanog mlijeka razmutite malo brašna, šećera i kvasac. Ostavite na toplom da se digne. Od brašna, ugrijanog maslaca, toplog mlijeka, žutanjaka, kvasca, ruma i šećera zamijesite glatko tijesto. Mijesite dok se tijesto ne počne odvajati od posude. Pećnicu ugrijte na 50 stupnjeva, stavite u nju posudu a tijestom da se digne. Kad se tijesto digne, premijesite ga i vratite u pećnicu da se opet digne. Tijesto razvaljajte na debljinu od 1 cm i s pomoću kalupa ili čaše oblikujte krugove. Ostavite ih desetak minuta na toplom. Sada ih pržite u dubokom ulju te stavite na papirnati ubrus da se ocijede, pospite šećerom u prahu i poslužite!

11.02.2009. u 20:52 | 3 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>