BRZA TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM I BADEMIMA



Ovo je još jedan u nizu brzih i finih recepata. Upotrijebila sam smrznuto šumsko voće, no uskoro će ljepše vrijeme pa ćemo imati priliku kupiti svježe voće na tržniici. Recept sam preuzela iz kuharice La Dolce Vita autorice Ursule Ferrigno koja predlaže kupine, a ja sam koristila mješavinu različitoga šumskog voća. Također sam izostavila cimet koji mi u ovoj kombinaciji baš ne odgovara.

Sastojci:
140 g maslaca
140 g šećera u prahu
1 vanilin šećer
140 g mljevenih badema
140 g oštrog brašna
2 žličice praška za pecivo
1 jaje
270 g šumskog voća

Priprema:

Pećnicu upalite na 180 stupnjeva, a kalup za torte obložite masnim papirom. Miksajte maslac sa šećerom i vanilin šećerom te dodavajte bademe, brašno s praškom za pecivo i jaje. Polovicu smjese vilicom rasporedite po kalupu. Zatim stavite voće pa drugu polovicu tijesta. Pecite oko 50 minuta. Kolač pospite šećerom u prahu i uživajte!

22.03.2009. u 20:29 | 10 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>