MEDENA PITA OD BATATA I BADEMA



Prvi sam put kupila batat. Probala sam ga ranije i sirov i kuhan, izrazito mi se svidio pa sam ga donijela s tržnice. Jedan ću dio iskoristiti kao prilog uz ribu, a drugi sam uklopila u ovu pitu.

Tijesto:
300 g brašna
200 g maslaca
100 g šećera u prahu
2 jaja
1 žličica praška za pecivo
korica limuna

Nadjev:
250 g batata (oguljenog i narezanog na listiće)
150 g badema u listićima
1 žlica brašna
1 žlica griza
125 g ricotte
4 žlice meda
4 jaja
korica limuna

Priprema:
Najprije pripremite tijesto. Pomiješajte sve sastojke te oblikujte kuglu i ostavite je u hladnjaku na sat vremena. Razvaljajte tijesto, stavite ga u kalup za pite, nabodite vilicom i pecite na 180 stupnjeva oko 15 minuta.
Za to vrijeme pripremite nadjev. Miksajte mikserom sve sastojke osim batata. Na kraju dodajte narezani batat i pomiješajte smjesu žlicom. Stavite na tijesto te sve skupa pecite još 45 minuta na 160 stupnjeva.

25.03.2009. u 13:52 | 8 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>