PEČENA ORADA S BLITVOM I GRAHOM



Kako ne biste mislili da ja jedem samo slatko, odlučila sam objaviti i jedno slano jelo. :)
Recept je iz knjige Davora Butkovića i Ane Ugarković Nova hrvatska kuhinja.
Malo sam ga prilagodila pa ću napisati onako kako sam ja radila, količine su za dvije osobe.

Sastojci:
1 veća orada (moja je imala oko 600 g)
2 režnja češnjaka
500 g blitve
150 g kuhanog graha
100 g pelata (u receptu su mini rajčice)
pola ljute papričice
bosiljak
maslinovo ulje
1 limun
sol i papar

Priprema:
Oradu filetirajte, zarežite joj kožu i začinite je limunom, solju, bosiljkom i maslinovim uljem. Na 200 stupnjeva pecite je oko 25 minuta.
Blitvu blanširajte i procijedite. Češnjak narežite na ploškice te ga pirjajte na maslinovom ulju. Dodajte mu ljutu papričicu narezanu na kockice. Zatim dodajte pelate, a nakon nekoliko minuta blitvu i grah. Pirjajte sve skupa desetak minuta, posolite, popaprite i dodajte malo soka od limuna. Poslužite pečenu oradu s prilogom od blitve, rajčice i graha! Dobar tek! njami

27.03.2009. u 09:29 | 13 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>