TORTA OD LJEŠNJAKA



Prvi put se i ja pridružujem igri Kuvarijacije koju je osmislila Maja s bloga Cooks and Bakes. Budući da sam predložila recept koji je dobio najviše glasova, ne bi ni bilo u redu da ga ne isprobam. wink

I inače volim Jamiea Olivera i njegove recepte koji istodobno odišu jednostavnošću i kreativnošću. Takva je i ova torta, vrlo jednostavna za pripremanje, a ujedno originalna te veoma zanimljivog okusa.

Radila sam sve po receptu, samo sam umjesto marmelade od marelice upotrijebila domaću marmeladu od naranče. Mislim da nisam pogriješila, okus gorkaste naranče savršeno mi se uklopio u kombinaciju lješnjaka i maka!

Tortu sam pekla u standardnom kalupu za torte, možda sam očekivala da će biti malo viša, no nema veze, bila je ovo savršeno lagana i sočna mala tortica. Recept možete vidjeti ovdje!

30.03.2009. u 06:00 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?