PINCA



Ovo je moja prva pinca u životu. Ove sam je godine odlučila sama napraviti jer su mi kupovne uglavnom presuhe. Budući da sam totalni početnik, nisam htjela ništa improvizirati, a recept sam preuzela sa stranice www.gastronaut.hr.
Ja sam samo izostavila grožđice. Tijesto sam podijelila na četiri dijela i dobila sam četiri manje pince. Jednu za nas, a ostale nosim u goste. sretan Ne moram ni napominjati da je miris koji se širio stanom fenomenalan!

Sastojci:
1, 2 kg brašna
1 kockica svježeg kvasca
3 jaja
2 žutanjka
5 dl mlijeka
200 g šećera
2 vanilin šećera
0,5 dl rakije
90 g maslaca
korica limuna
malo soli

Priprema:
Kvasac i jednu žlicu šećera rastopite u 1 dl mllijeka i ostavite na toplome da se digne. Zatim u brašno dodajte dignuti kvasac, šećer, vanilin šećer, sol, dva jaja, dva žutanjka, koricu limuna, rastopljeni maslac i mlijeko te umijestite mekano tijesto. Tijesto odblikujte u kuglu i ostavite na toplome da se digne. Zatim ga premijesite i oblikujte četiri kruščića. Protvan obložite masnim papirom i ostavite 20-ak minuta na toplome mjestu. Na vrhu napravite križ i namažite razmućenim jajetom. Pecite na temperaturi od 180 stupnjeva oko sat vremena.

Sretan Uskrs svima!

11.04.2009. u 11:51 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?