CHOCOLATE CLOUD CAKE



Ova mi je torta pravo otkriće i možda najbolja čokoladna torta koju sam ikad probala. Jednostavna je, kremasta i brašna nema nimalo. Otkrila mi ju je elephant s foruma Da mi je nešto slatko, a originalan recept možete vidjeti ovdje. I baš dok se moja torta pekla, NLO je objavila svoju uleknutu čokoladnu tortu, vrlo sličnu ovoj koju smo radile Nigella, elephant i ja sretan.

Sastojci:
250 g čokolade s visokim udjelom kakaa
125 g maslaca
2 cijela jaja
4 žutanjka
4 bjelanjka
2x5 žlica šećera
2 žlice Maraschina

500 ml vrhnja za šlag
2 vanilin šećera
2 žlice kakaa

Priprema:

Čokoladu otopite na pari i zatim joj dodajte maslac kako bi se i on rastopio. Četiri žutanjka i dva cijela jaja miksajte s prvih pet žlica šećera, zatim dodajte mješavinu čokolade i maslaca te Maraschino. Posebno miskajte četiri bjelanjka te postepeno dodavajte drugih pet žlica šećera. Žlicom pomiješajte dvije smjese. Izlijte smjesu u kalup koji ste prethodno obložili masnim papirom i pecite na 180 stupnjeva oko 40 minuta. Izvadite tortu iz pećnice, neka se ohladi. Torta će "propasti" te nastalu "rupu" napunite tučenim slatkim vrhnjem u koji ste dodali vanilin šećer i pospite kakaom u prahu. Dobro je ohladite i uživajte!

01.06.2009. u 20:17 | 13 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?