TORTA OD SIRA S BOROVNICAMA



Povratak s godišnjeg uvijek mi teško pada. Nikako da mi život krene uobičajenim tokom, sva sam nekakva usporena i ništa mi se ne da. Tako je i s kuhanjem. Još se prisilim nekakav brzinski ručak napraviti, ali kolači... Ne ide pa ne ide. Dobro, bilo je i vruće. Borovnice u hadnjaku ipak su me potaknule na ovu tortu od sira. Nadam se da do idućega recepta neće morati proći tako puno vremena. Nemam slike razrezane torte jer sam je cijelu nosila u goste.
sretan

Tijesto:
225 g brašna
115 g maslaca
2 žlice šećera u prahu
1 jaje

Krema:
750 g svježeg kravljeg sira
200 ml kiselog vrhnja
160 g šećera u prahu
2 vanilin šećera
5 žutanjaka
5 bjelanjaka
100 g borovnica

Priprema:
Od svih sastojaka zamijestite tijesto. Oblikujte kuglu i ostavite je u hladnjaku na pola sata. Zatim razvaljajte tijesto, njime obložite kalup i pecite samo oko 20 minuta na 180 stupnjeva. Izvadite tijesto iz pećnice, neka se ohladi. Sada pripremite kremu. Tucite žutanjke sa šećerom i vanilin šećerom pa dodajte sir i vrhnje. Zatim žlicom umiješajte snijeg od bjelanjaka, a na kraju borovnice. Ulijte u kalup na polupečeno tijesto i pecite još 1 h na 150 stupnjeva. Ohlađenu tortu razrežite i uživajte!

24.08.2009. u 20:23 | 11 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>