TORTA OD SMOKAVA I RICOTTE



Većinu ovoga godišnjeg odmora proveli smo na Hvaru. Vidjeli smo svašta, jeli smo svašta, a posebno me se dojmio restoran Zvijezda mora u Starom Gradu gdje sam jela odličnu grdobinu umotanu u smokvin list, a kao desert tortu sličnu ovoj. Mama mi je prije nekoliko dana s Paga donijela smokve iz našeg vrta pa sam se požurila, i da iskoristim smokve, a i kako ne bih zaboravila okus torte koja me ostavila bez daha. Naravno, nije ispala ista kao ona s Hvara, ali mislim da joj ponosno može stati uz bok!

Tijesto:
210 g brašna
115 g maslaca
50 g šećera
1 jaje
malo soli

Nadjev:
300 g marmelade od smokava
300 g svježih smokava, oguljenih i narezanih na manje komadiće
3 jaja
250 g ricotte
200 ml slatkog vrhnja
100 g šećera u prahu
vanilin šećer
med

Priprema:

Od svih sastojaka umijesite tijesto, oblikujte kuglu i ostavite ga u hladnjaku da se stisne. Zatim ga razvaljajte i njime obložite kalup koji ste prethodno namazali maslacem. Pecite samo tijesto oko 20 minuta na 180 stupnjeva. Izvadite ga iz pećnice i, kada se malo ohladi, namažite marmeladom od smokava. Na marmeladu posložite komadiće svježih smokava. Napravite kremu. Tucite jaja sa šećerom i vanilin šećerom pa dodajte ricottu i slatko vrhnje. Prelijte preko smokava i pecite još 45 minuta na 160 stupnjeva. Kada se ohladi, tortu možete, a i ne morate lagano preliti medom.



30.08.2009. u 19:30 | 8 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>