MALA TORTA OD BUNDEVE I SIRA



Bundeva se u mojoj obitelji nikada nije kupovala ni jela pa sam je ja otkrila tek prijenekoliko godina. Baš se veselim kada joj dođe sezona, najčešće jedemo krem juhice, a česta nam je i u desertima. Ovaj sam put koristila hokaido bundevu, ali vjerojatno može i bilo koja druga vrsta. Tortu sam radila u malom kalupu, promjera 20 cm, pa ako želite veliku tortu, slobodno udvostručite sastojke.

Podloga:

150 g integralnih keksa (ja sam koristila McVities)
1 žlica smeđeg šećera
1 žlica sirupa od agave
1. 5 žlica otopljenog maslaca
malo cimeta
malo muškatnog oraščića

Nadjev:

250 g krem sira
150 g pirea od bundeve
2 jaja
2 žlice sirupa od agave
opet malo cimeta
opet malo muškatnog oraščića
slatko vrhnje za šlag (250 ml) i 2 žlice šećera u prahu

Priprema:
Najprije pripremite podlogu: kekse sameljite, dodajte im sve ostale sastojke i promiješajte. Kalup obložite masnim papirom i utisnite smjesu od keksa na dno kalupa. Zatim pripremite kremu. Sve sastojke promiješajte, najprije sir s pireom od bundeve, zatim jaja pa sirup od agave i začine. Kremu izlijte na podlogu od keksa i pecite na 160 stupnjeva oko 40 minuta. Pečenu tortu izvadite iz pećnice i ostavite u kalupu da se ohladi. Izvadite je iz kalupa, stucite slatko vrhnje, dodajte mu šećer u prahu i ukrasite tortu! Ja sam je još malo posula cimetom.

08.11.2009. u 11:41 | 9 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>