ČOKOLADNA TORTA S VIŠNJAMA



Jučer je baš bio super dan! Na ručku su nam bili dragi prijatelji, a navečer smo bili u Ciboni na koncertu Pet Shop Boysa! Bila sam malo razočarana što je koncert iz Arene premješten u manju dvoranu, ali već prva pjesma Heart najavila je fenomenalan provod!

Kao desert nakon već spomenutog ručka (koji je bio kombinacija istoka i zapada sretan) bila je torta s čokoladom i višnjama. Muž je nešto slično jeo u popularnoj zagrebačkoj slastičarnici Torte i to. Svidjelo mu se, narudžba je pala, a ovo je moja improvizacija. Koristila sam manji kalup za torte, promjera 20 cm.

Tijesto:
120 g čokolade
25 g maslaca
3 žutanjka
4 bjelanjka
40 g šećera

Čokoladu rastopite i dodajte joj maslac. Žutanjke tucite s polovicom šećera, a bjelanjke s drugom polovicom. Sve pomiješajte žlicom i pecite oko 20 minuta na 180 stupnjeva.

Krema:
krema:
200 ml slatkog vrhnja
350 g čokolade
250 ml vrhnja

Prokuhajte 200 ml vrhnja. Čokoladu razlomite na manje kockice i prelijte vrelim vrhnjem. Promiješajte i ostavite da se malo ohladi. Istucite šlag od 250 ml vrhnja. Umiješajte šlag u čokoladnu kremu.

Ostalo:
višnje iz kompota
slatko vrhnje za šlag
kakao u prahu za posipanje

Na pečeno tijesto stavite višnje, na višnje kremu. Neka se torta dobro stisne u hladnjaku, zatim skinite obruč, namažite je tučenim slatkim vrhnjem (ja sam uzela 400 ml vrhnja) i pospite kakaom u prahu.

Uživajte u poslastici uz PSB!

30.11.2009. u 20:21 | 15 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>