KREMA S KAVOM



Budući da su mi bjelanjci, kao i Andrei, završili ovdje, morala sam se požuriti i iskoristiti preostale žutanjke. Kava je moj omiljeni napitak i moja jedina ovisnost (dobro, osim slatkoga). Shvatila sam da je pijem previše tj. da se natačem previše pa sam smanjila na jednu jutarnju i to je nešto bez čega mi dan ne može početi. Od brata smo prije nekoliko godina na dan dobili Lavazza aparat za espresso kavu pa se uredno opskrbljujemo bombicama, a u nedostatku espressa, pijem nescafe. Aromu kave volim i u kolačima, štoviše tiramisu je jedan od mojih omiljenih kolača! No ovaj sam se put odlučila za laganu kremicu od žutanjaka s dodatkom mog omiljenog napitka!

Sastojci:

6 žutanjaka
100 g šećera
250 ml slatkog vrhnja
350 ml mlijeka
4 žlice espressa (možete ga zamijeniti nescafeom)
za ukrašavanje šlag i kakao u prahu

Priprema:
Pomiješajte slatko vrhnje i mlijeko i pustite da zakipi, a kada je zakipjelo, maknite s vatre. Dodajte kavu. Žutanjke tucite sa šećerom dok ne posvijetle. Zatim postepeno dodavajte mlijeko i vrhnje i miješajte. Rasporedite po zdjelicama i pecite oko 1 h na temperaturi od 120 stupnjeva. Prije serviranja dobro ohladite u hladnjaku. Ukrasite s malo šlaga i kakaa u prahu i uživajte!

Krema s kavom moja je ulaznica za ovomjesečni krug igre Ajme, koliko nas je, domaćica je Ljilja, a tema je kava!

17.03.2010. u 08:11 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?