KOŠARICE S KREMOM OD ČOKOLADE I KAVE



Shvatila sam da mi je najdraža čokolada upravo čokolada s kavom, kada dobijem Merci, uvijek najprije izaberem onaj s kavom. A zapravo vrlo rijetko pripremam deserte u kojima su glavne uloge čokolada i kava. Pa sam malo to odlučila i promijeniti!

Za košarice (12 komada):
125 g maslaca
100 g šećera u prahu
250 g brašna
malo soli
2 žutanjka
2 žlice hladnoga mlijeka

Za kremu:
150 g čokolade
120 g maslaca
130 g šećera u prahu
3 žlice kave (ja sam napravila espresso, a možete tursku ili nescafe)

I na kraju:
250 ml slatkog vrhnja
50 g šećera u prahu
1 žlica nescafea rastopljena u žlici vrele vode
malo naribane crne i bijele čokolade

Priprema:
Najprije pripremite košarice. Sve sastojke ručno umiješajte, oblikujte kuglu i stavite je u hladnjak da se stisne. Zatim tijesto podijelite na 12 dijelova, svaki dio posebno razvaljajte i oblikujte košarice u kalupu za muffine koji ste namazali maslacem. Pecite košarice oko 25 minuta na 180 stupnjeva. Izvadite ih iz pećnice i ostavite da se ohlade. Pripremite kremu. Čokoladu rastopite na pari i ostavite je da se ohladi. Omekšali maslac miksajte sa šećerom te im dodajte ohlađenu čokoladu. Na kraju dodajte kavu, napunite košarice i stavite u hladnjak da se krema stisne. Tucite slatko vrhnje sa šećerom i kada se napravi šlag, dodajte žlicu nescafea koji ste rastopili u žlici vrele vode i ohladili. Na svaku košaricu dodajte i malo šlaga, ukrasite naribanom crnom i bijelom čokoladom i uživajte!

01.04.2010. u 19:40 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>