PALENTA S GLJIVAMA



Oduvijek sam luda za kukuruzom i svim njegovim prerađevinama. Kukuruzni kruh i peciva su mi uvijek broj jedan na top listi, u palenti s jogurtom se uvijek ubijem da ne mogu disati, često klipove kuham doma, a u gradu kod pečenjara priuštim si pečeni, bez obzira na crne zube poslije! Palenta mi je omiljeni prilog uz raznorazne saftiće, ali najšečće, linijom manjeg otpora, posegnem za tijestom jer je brže gotovo. Šteta!
Ovo je jedan bezmesni receptić, a palenta je u prvom planu! Bar što se mene tiče!

Sastojci:
1 i pol šalica kukuruzne krupice
4 i pol šalice vode
dvije žlice ulja
sol
250 g šampinjona
50 g sušenih vrganja
sol, papar, peršin
2 režnja češnjaka
1 dl bijelog vina
parmezan

Priprema:

Vodu posolite, stavite u nju ulje i pustite da zavri. Onda polako dodajte kukuruznu krupicu, neprestano miješajući. Smanjite vatru, poklopite i uz povremeno miješanje kuhajte oko pola sata. Kada je palenta kuhana, prebacite je u neku pravokutnu ili kvadratičnu posudu (ja sam stavila u vatrostalnu). Dok se hladi, pripremite gljive. Sušene vrganje potopite vodom, ostavite da natapaju desetak minuta i dobro ocijedite. Šampinjone očistite i narežite na listiće. Na maslinovom ulju i maslacu pržite češnjak koji ste sitno narezali, zatim mu dodajte šampinjone i vrganje. Podlijte bijelim vinom i pirjajte 20-ak minuta. Po potrebi dodajte malo vode. Posolite i popaprite, a na samome kraju dodajte i nasjeckani peršin.
Ohlađenu palentu narežite na kockice, zagrijte grill tavu i svaku kockicu ugrijte na tavi sa svake strane 2-3 minute. Preselite na tanjur, dodajte umak od gljiva, listiće parmezana i uživajte! Samo još salata i ručak je gotov!

Recept je moj doprinos ovomjesečnom krugu igre Ajme, koliko nas je!!, domaćica je Mihaela, a tema je kukuruz!

27.09.2010. u 16:20 | 10 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?