TORTA OD SIRA S MALINAMA



Ovo bi prije nego novogodisnja bila mozda novoškolskogodisnja odluka. sretan Netko odluči da od Nove godine neće više pušiti, a ja sam odlučila da od Nove školske godine nastavljam s blogom.
Pušači često pokleknu, al ako je želja jaka, a kod mene jest, sve se može! Nisam ja potpuno prestala raditi kolače, ali u nedostatku vremena uglavnom sam posezala za starim i provjerenim receptima pa nisam baš imala što objavljivati. Eto, odluka je pala pa držite fige da sve bude po planu! Išla sam na sigurno pa evo torte od sira! Uz dodatak malina.

Sastojci:

Za podlogu od keksa:
250 g keksa od kakaa (ja sam koristila Mulino Bianco Pan di Stelle, ali mogu i bilo koji drugi)
100 g maslaca

Za kremu:
600 g krem sira (kod mene ABC)
2 žličice škrobnog brašna
150 g šećera u prahu
2 vanilin šećera
2 cijela jaja
2 žutanjka
150 ml kiselog vrhnja
oko 170 g malina (dio ostavite za ukrašavanje)

Priprema:
Pećnicu uključite na 170 stupnjeva. Kalup za torte obložite masnim papirom. Maslac rastopite, a kekse smeljite u multipraktiku ili ručno. Pomiješajte kekse s maslacem, utisnite u kalup torte i pecite oko 5 minuta. Izvadite kalup iz pećnice i ostavite da se ohladi. Pripremite kremu. Miksajte sir s jajima i žutanjkom, zatim dodajte šećer, vanilin šećer, kiselo vrhnje i škrobno brašno. Maline ručno umiješajte u kremu od sira. Kremu istresite na poslogu od keksa i pecite oko 40 minuta (na rubovina neka bude čvršća, u sredini smije ostati drhtava). Ohladite tortu na sobnu temperaturu, a onda je dobro ohladite u pećnici, najbolje preko noći. Ukrasite svježim malinama i počastite se!

19.08.2012. u 14:17 | 5 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>