BIŠKOTI S BRUSNICAMA I BIJELOM ČOKOLADOM



Do ovih biškota zapravo nije trebalo doći. Imala sam namjeru napraviti nešto sasvim drugo pa tako i objaviti nešto sasvim drugo. Riječ je o kuglofu s brusnicama, bijelom čokoladom i mascarponeom. Sve je išlo ko po špagi, nikakvi se problemi nisu pojavljivali, iako nisam baš radila u miru, paralelno sam i ručak kuhala. Kuglof je lijepo požutio, izvadila sam ga iz pećnice da se malo ohladi i napokon sam ga odlučila izvaditi iz kalupa. Tu su nevolje počele, nije htio van. Bilo je drž-nedaj, lupala sam, osvajala ga nožem od kalupa, no ništa! Na kraju je jedna polovica kuglofa ispala van, a druga ostala zakeljena u kalupu. Sve sam bacila u smeće. Nevjerojatno je koliko me takve situacije mogu izbaciti iz takta. Iduće sam jutro išla baki i dedi na kavu i htjela im odnijeti komadić kolača. tuzan

No srećom, svanuo je novi dan, i to još sunčan. cool Ne budi lijena, ranom sam zorom krenula u izradu nečega drugoga, ovih biškota. Ostalo mi je brusnica i bijele čokolade pa sam se bacila na posao.

Sastojci:

130 g maslaca
150 g šećera
2 jaja + 1 žutanjak
1 vanilin šećer
245 g brašna
1 žličica praška za pecivo
malo soli
45 g kakaa u prahu
80 g suhih brusnica
80 g bijele čokolade izrezane na komadiće

Priprema:

Miksajte maslac, šećer i vanilin šećer pa smjesi dodajte jaja i žutanjak. Posebno promiješajte brašno, prašak za pecivo, kakao i sol. Zatim pomiješajte smjese. Na kraju dodajte brusnice i bijelu čokoladu i promiješajte žlicom. Oblikujte dvije štruce, duge oko 25 cm. Ruke malo navlažite vodom. Štruce stavite na masni papir i pecite na 180 stupnjeva oko 30 minuta. Izvadite ih iz pećnice i ostavite da se ohlade desetak minuta. Zatim štrucu prebacite na dasku za rezanje i narežite na ploškice debele oko 1.5 do 2 cm. Ploškice vratite u pećnicu i pecite ih još 15-ak minuta. Po želji možete rastopiti bijelu čokoladu s malo ulja pa umakati biškote do pola. Meni nije baš ostalo puno čokolade pa sam imala za glazuru za samo nekoliko keksića.

Sve je bilo relativno brzo gotovo, baka i deda nisu dobili kuglof, ali su dobili kutiju biškota!

Sličan recept: Čokoladni biškoti.

Biškoti su ujedno i moj ovomjesečni doprinos igri Ajme, koliko nas je, čija je domaćica Vera!

07.02.2009. u 20:23 | 7 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>